Kategorie

Nejčastější dotazy (FAQ)

Proč se mám v eshopu registrovat?
Jak mohu získat zákaznické slevy?
Jak objednávat?
Je možný osobní odběr zboží?
Jaké jsou možnosti dopravy zboží?
Jak provedu výběr pošty v případě využití služby Balík na poštu?

....................................................................................................................................................

Proč se mám v eshopu registrovat?

Po registraci v našem obchodě můžete získat speciální zákaznické slevy a také máte možnost být informováni o novinkách a slevových akcích v eshopu. Zároveň také nebudete muset vyplňovat formulář s dodacími údaji při každém objednávání. Objednávat samozřejmě můžete i bez registrace, tím však ztratíte možnost získat výhodnější ceny pro registrované zákazníky.

Jak mohu získat zákaznické slevy?

V případě, že se na našem eshopu zaregistrujete, dostanete zákaznickou slevu 3% na celý sortiment. Stanete-li se našim věrným zákazníkem a budete v obchodě pravidelně nakupovat, můžete získat ještě výhodnější ceny.

Jak objednávat?

Zboží, které vás zajímá, vyhledáte buď v katalogu produktů nebo pomocí vyhledávače v pravém horním rohu stránky. Po výběru produktu ke koupi si zvolíte počet ks pomocí tlačítek + (přidání) a - (ubrání) a kliknete na tlačítko KOUPIT. Po dokončení výběru zboží otevřete obsah košíku. Zde již můžete dokončit objednávku po vyplnění všech potřebných údajů a zvolení požadovaného způsobu platby a dopravy. po přijetí objednávky naším systémem dostanete potvrzovací email.

Je možný osobní odběr zboží?

Ano, osobní odběr v sídle společnosti je možný po předchozí domluvě.

Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Nabízíme možnost využití služeb České pošty. Jedná se o službu Balík do ruky (s poštovným 109 Kč vč. DPH) a Balík na poštu (poštovné 100 Kč vč. DPH). Balík do ruky bude doručen na Vaši adresu uvedenou v objednávce a o jeho doručení budete předem informováni SMS zprávou, doručování těchto balíků probíhá i v odpoledních a večerních hodinách. Balík na poštu je služba, kdy je balík doručen na Vámi vybranou poštu (uvedete ji do poznámky v objednávce), tímto způsobem lze doručovat zásilky o maximální hmotnosti 30 kg. O možnosti vyzvednutí balíku budete také informováni SMS zprávou. V případě, že zvolíte způsob platby dobírkou, bude Vám k ceně účtován ještě poplatek 38 Kč vč. DPH, při platbě předem na účet platíte pouze poštovné.

Po předchozí domluvě lze uskutečnit i osobní odběr v sídle naší společnosti (Praha - Zličín).

Jak provedu výběr pošty v případě využití služby Balík na poštu?

Vámi preferovanou poštu (název + PSČ) uveďte v poznámce při zadávání objednávky. Pro výběr pošty můžete využít tento vyhledávací formulář na stránkách České pošty (po kliknutí na odkaz se Vám formulář otevře v novém okně, vyhledejte svou poštu podle okresu, obce či PSČ), po vyhledání požadované pošty opiště název a PSČ do poznámky u objednávky. Pomocí vyhledávání v databázi pošt zjistíte také provozní dobu Vámi vybrané pošty.


Košík  

Nákupní košík je prázdny

Není vybrán způsob doručení
0 Kč K úhradě

Objednávka

Platby kartou

reflexní doplňky

Napište nám

Naše zákaznická linka je k dispozici od 9:00 do 17:00

infolinka 4ALLSHOP 724103535 email 4allshop.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.